Glutenfrie quinoabrød

Eg har tenkt mykje på om eg også skal prøve lav FODMAP-dietten for å sjå om eg kan verte betre i magen. Er ganske usikker på om det er noko som er lurt av meg å gjere, sidan eg allereie har eit ganske strengt kosthold med cøliakien. Samtidig har eg kutta ut alle dei tinga som er verst allereie, så det er liksom ikkje så mykje igjen før eg er der: bortsett frå alt som har med lauk å gjere, avokado, produkt med mykje laktose og blomkål. Det trur eg vil vere det verste. Ja, så kan eg ikkje drikke pepsi max heller.

Eg er framleis i tenkeboksa om det vil vere verdt det. Eg har derfor testa ut ei oppskrift (som eg sjølvsagt har laga min eigen vri på. Skal ein vere matbloggar, så skal ein vere matbloggar). Originaloppskrifta kan du finne her.

SONY DSC

Eg brukte: 2 dl quinoa (kokt), 1,5 dl glutenfritt havregryn, 2 ss chiafrø, 1 ts fiberhusk, ein liten neve graskarkjernar, ein liten neve linfrø, ein liten neve sesamfrø og 6 ss cottage cheese.

  1. Sett omen på 200 grader
  2. Ha alt det tørre i ein bolle. Tilsett quinoa og cottage cheese. Bland godt.
  3. La det svelle i 10 minutt.
  4. Ha bakepapir på ei plate. Lag små kuler av deiga som du trykker flate på bakepapiret. Det skal verte 8-10 stykk.
  5. Steik i omen i 10-15 minutt.

Glutenfrie grønsaksvaflar

Det er på tide at eg bloggar litt om mat igjen. Sidan eg framleis ligg i sjukesenga har eg laga meg ein stor porsjon grønsaksvaflar som eg kan ha til både frukost, lunsj og middag. Det finaste med grønsaksvaflar er sjølvsagt at du kan bruke akkurat det du vil eller har i kjølesakpet frå før. Altså er det den perfekte restematen om du har grønsaker som held på å verte dårlege eller som du har problem med å ete opp. Dessutan smakar dei godt dagen etterpå også – altså bra mat til nistepakken.

DSCF4282

Eg brukte: 750g gulrøter, 10 medium poteter, 1 squash, 1 brokkoli, 2 pakkar med baby leaf, 3 ss olivenolje, 2 egg, rismjøl og krydder.

DSCF4287

  1. Skrell potetene og gulrøtene. Bruk anten rasp eller ei kjøkkenmaskin til å raspe opp grønsakene. (Sidan eg har både brokkoli og salat brukte eg ei kjøkkenmaskin).
  2. Ha alle grønsakane saman. Du kan anten legge dei i ei sil å vente i 30 minuttar slik at mesteparten av vatne renn av. Alternativ to (som eg gjekk for) er å blande mjøl i røra slik at den vert fast. Eg brukte rismjøl, men ein kan sjølvsagt bruke den mjøltypen ein ynskjer. Bland i egg og olivenolje. Blandinga skal vere ganske fast.
  3. Tilsett krydder, salt og pepar om du ynskjer det.
  4. Steik blandinga i eit vaffeljern til den har fått farge.

DSCF4295

Grønsaksvaflane har ikkje så veldig mykje smak. Ein kan derfor bruke dei til nesten alt. I tillegg kan ein tilsette det ein vil av krydder og slikt. Eg har testa ut kvitlauk og chilipepar til taco-vaflar. Det burde du prøve! Om du vil ha dei heilt enkle slik som i oppskrifta, så smakar dei best med ost.

17. mai

Hei, hei! 17. mai vart ikkje heilt slik som eg hadde tenkt. Eg hatar å vere sjuk på 17.mai! Eg har likevel teke meg tid til å lage eit lite bileltedryss frå sjølve nasjonaldagen.DSCF4129DSCF4140DSCF4166DSCF4181

Kristin hadde så sjukt lyst til å ta eit ”blogge-bilete”

DSCF4185

Eg prøvde å redde meg sjølv med nasespray.. ikkje spesielt vellukka.

DSCF4187DSCF4205DSCF4241DSCF4254DSCF4258

Gjengen klarte å drikke Peoples tom for San Miguel. Eg drakk juice… med ein dråpe cava i.

DSCF4270