Glutenfrie bananpannekaker

20140205-163109.jpg

Eg hadde ein skikkeleg blogge-frukost i dag, å laga meg bananpannekaker! Eg fekk tips av Laila, men så hugsar eg ikkje korleis ho sa ho laga dei, så derfor berre fann eg på noko likande sjølv.

1 moden banan, 8 ss havregryn (glutenfritt, sjølvsagt), 1 ts sukker/sukrin, 1 ts fiberhusk.

1. mos bananen godt saman

2. Tilsett havregryn, sukker og fiberhusk. Bland godt.

3. Steikast i steikepanne på midels varme. (NB: blir lett brent).

Eg prøvde å ha cashewsmør på. Trur det vil smake betre med cottage cheese, kanel og blåbær. Det skal eg vertfall prøve neste gong.

Legg att eit svar

