Arendal

No er eg endeleg heime. Bussturen frå Arendal tok seriøst over 5 ½ time! Eg som hadde planar om å bake brød når eg kom heim…

Uansett da: eg har våre i Arendal i konfirmasjon til Jakob og Jonas. Vertane har skjemt meg vekk i glutenfri mat. Eg fekk til og med eiga blautkake! Her er nokon bilete frå konfirmasjonen. Det er Kristianne som har tatt alle saman. Ho er ikkje så veldig nøgd med at eg legg dei ut, men eg håpar det går greit likevel. Du kan lese bloggen hennar her.

(Gi beskjed om eg skal fjerne nokon av dei)

konfirmasjon dag 02-1konfirmasjon dag 02-3

Kristianne er av typen som skal ta bilete av folk heile tida. Til og med når eg skulle sminke meg fekk eg ikkje fred.

konfirmasjon dag 1-29konfirmasjon dag 2-35konfirmasjon dag 2-132konfirmasjon dag 2-134konfirmasjon dag 2-136

Fint å sjå at eg har motebloggarpotensial (wow, det er eit seriøst langt ord)

konfirmasjon dag 1-81konfirmasjon dag 1-102konfirmasjon dag 1-108konfirmasjon dag 2-140

Eit desperat forsøk på å skjule munnsåret…

konfirmasjon dag 1-210konfirmasjon dag 1-211

Glutenfri blautkake! Det er framtida.

Ein kan trygt seie at Kristianne er litt flinkare å ta bilete enn meg…

 

Legg att eit svar

