Karoline sitt glutenfrie grovbrød

DSCF0103DSCF0110

Eg lagar oppskrifta på ny. Fordi dei førre bileta av brødet var så stygge. Eg har tross alt fått meg nytt kamera. No har eg ”lært” meg å bruke lightroom også.

Du treng: 4 egg, om lag 75 g cottage cheese, 60 g sesammel, 60 g havregryn, 40 g solsikkekjerner, 40 g solsikkefrø, 60 g fibrex, 50 g linfrø, 2 ss fiberfin, 1 ts salt, 2 ts bakepulver, 1 ss fiberhusk, 2 ss sukrin/sukker, 3-5 dl vatn.

1 Bland alt det tørre i ein bolle.

2 Tilsett cottage cheese og egg.

3 Spe på med vatn

4 Smør brødforma. Ha røra i.

5 Steik brødet på 180 grader i 55-60 min.

Legg att eit svar

