Manchester

Eg er tilbake i Noreg etter ei litt forsinka påskeferie. Eg har våre fire dagar i Manchester for å besøke Tine. Her er ei lita oppsummering:

DSCF0126

Eg var veldig heldig med vêret.

DSCF0118

Vi gjor vårt beste for å vere hipster i storbyen.

DSCF0123

Obligatorisk linsesuppe

DSCF0121

og bladlesing.

DSCF0169 DSCF0170 DSCF0172 DSCF0175 DSCF0180

Eg leita etter fine motiv å ta bilete av. Viser seg at Manchester ikkje er ein spesielt fin by.

DSCF0187

Vi var på ein tapas-plass med god mat

DSCF0184

… og billeg raudvin (med så stor glas at ein måtte bruke begge henda).

DSCF0215 DSCF0220

Så var eg på demonstrasjon #bringourgirlsback

 

Fin tur altså!

4 thoughts on “Manchester

Legg att eit svar

