Turist i eige fylke

God morgon. Eg er på ferie i Ørsta. Den starta ganske drit med at eg var sjuk. No dei siste dagane har det heldigvis tatt seg opp. I helga har eg våre turist i eige fylke.

Del 1: Båttur til Ulsteinvik.

DSCF0733Dette er det mest nasjonalromantiske bilete eg klarte å ta. Eit obligatorisk eg-er-medlem-i-Senterpartiet-bilete.

DSCF0794 Mamma og Kira var sjølvsagt med. Kira var ikkje så veldig nøgd med varmen. Eller flytevesten.

DSCF0796 Sjefen sjølv.

DSCF0748Eg fekk lov å styre roret når det ikkje var fare for å ta livet av oss eller andre.

DSCF0765DSCF0809DSCF0827

Fint da!

Legg att eit svar

