Turist i eige fylke: 6

No er eg tilbake i Oslo. Det har vore kjekt heime i Ørsta. Før eg reiste heim fekk eg meg ein siste topptur til Skårasalen (1542 moh!!). I over 30 varmegrader var det nesten som eg rann vekk den første timen. Heldigvis blei det betre når vi kom lenger opp.

DSCF1438DSCF1447DSCF1452DSCF1464DSCF1466DSCF1470DSCF1481DSCF1492DSCF1498DSCF1500DSCF1518DSCF1516DSCF1519

Eg har sjukt med høgdeskrekk. Skårasalen har fleire plassar som er rett ned. Sidan eg aldri gjekk heilt bort til kanten fekk eg aldri tatt bilete av det heller.

No blir det mykje jobbing på meg framover. I tillegg skal eg trekkje ei visdomstann i morgon. UÆ! Livet altså. Skal ikkje vere enkelt!

Legg att eit svar

