Frukost

DSCF1868Eg har aldri vore spesielt glad i frukost. Dette er noko eg veit eg burde bli flinkare på. I dag har eg difor testa ut ein litt anna type frukost: banan/mango/appelsin/ananas-smoothie med frukostblanding. Sidan eg vanlegvis ikkje har mango, ananas og appelsin i kjøleskapet, brukte eg ei slik ferdig blanding frå Rema 1000 med fryst frukt og appelsinjuice. (Folk klarar vel å lage smoothie utan at eg må fortelje korleis det skal gjerast?). Så testa eg også ut den nye frukostblandinga mi frå Eat Natural som eg kjøpte i Sverige. Den er seriøst bra. No veit eg kva eg skal hamstre neste gong eg reiser dit.

Kan ikkje berre kjøpe glutenfri spagetti, liksom.

2 thoughts on “Frukost

Legg att eit svar

