17. mai

Hei, hei! 17. mai vart ikkje heilt slik som eg hadde tenkt. Eg hatar å vere sjuk på 17.mai! Eg har likevel teke meg tid til å lage eit lite bileltedryss frå sjølve nasjonaldagen.DSCF4129DSCF4140DSCF4166DSCF4181

Kristin hadde så sjukt lyst til å ta eit ”blogge-bilete”

DSCF4185

Eg prøvde å redde meg sjølv med nasespray.. ikkje spesielt vellukka.

DSCF4187DSCF4205DSCF4241DSCF4254DSCF4258

Gjengen klarte å drikke Peoples tom for San Miguel. Eg drakk juice… med ein dråpe cava i.

DSCF4270

2 thoughts on “17. mai

Legg att eit svar

