Glutenfrie quinoabrød

Eg har tenkt mykje på om eg også skal prøve lav FODMAP-dietten for å sjå om eg kan verte betre i magen. Er ganske usikker på om det er noko som er lurt av meg å gjere, sidan eg allereie har eit ganske strengt kosthold med cøliakien. Samtidig har eg kutta ut alle dei tinga som er verst allereie, så det er liksom ikkje så mykje igjen før eg er der: bortsett frå alt som har med lauk å gjere, avokado, produkt med mykje laktose og blomkål. Det trur eg vil vere det verste. Ja, så kan eg ikkje drikke pepsi max heller.

Eg er framleis i tenkeboksa om det vil vere verdt det. Eg har derfor testa ut ei oppskrift (som eg sjølvsagt har laga min eigen vri på. Skal ein vere matbloggar, så skal ein vere matbloggar). Originaloppskrifta kan du finne her.

SONY DSC

Eg brukte: 2 dl quinoa (kokt), 1,5 dl glutenfritt havregryn, 2 ss chiafrø, 1 ts fiberhusk, ein liten neve graskarkjernar, ein liten neve linfrø, ein liten neve sesamfrø og 6 ss cottage cheese.

  1. Sett omen på 200 grader
  2. Ha alt det tørre i ein bolle. Tilsett quinoa og cottage cheese. Bland godt.
  3. La det svelle i 10 minutt.
  4. Ha bakepapir på ei plate. Lag små kuler av deiga som du trykker flate på bakepapiret. Det skal verte 8-10 stykk.
  5. Steik i omen i 10-15 minutt.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s